A A A

PROCDECURA IMPORTU AUTA Z KANADY

Nasza firma od wielu lat zajmuje się importem pojazdów z USA oraz Kanady. Nasi klienci mają do dyspozycji wyspecjalizowany zespół, który zajmie się wszystkim. Rozpoczynając od wyboru i zakupu pojazdu na aukcji, transportu na terenie USA lub Kanady oraz transportów morskich, poprzez formalności celno skarbowe w Niemczech,  a skończywszy na transporcie pojazdu do Polski.

    1. Przeprowadzamy rozmowę na temat poszukiwanego auta (ustalamy markę, model , rocznik,wersje wyposażenia ,maksymalną kwotę jaką chcemy przeznaczyć na licytację pojazdu,pamiętając o kosztach prowizji aukcji,tak by ustalićcenę pojazdu z dostawą pod dom itp.) i szukamy najlepszych ofert,bądź też sprawdzamy link do ogłoszenia auta już wybranego ,które chcą Państwo zweryfikować.
    2. Następnie w imieniu klienta dokonujemy zakupu wybranego przez klienta samochodu z USA lub Kanady (po uprzednim podpisaniu umowy i wpłacie kaucji przez klienta w kwocie 5000PLN netto). W przypadku wygrania aukcji, cała kwota przeznaczana jest na poczet ceny auta i w stosowny sposób rozliczana w podsumowaniu. W przypadku przegranej licytacji kaucje przeznaczamy na licytację kolejnego pojazdu lub w całości zwracamy.Zgodnie z zasadami aukcji, nie ma możliwości odstąpienia od wylicytowanego pojazdu. Jeżeli klient z jakiś powodów nie kupi od nas takiego pojazdu, kaucja przepada.Zgodnie z umową, która podpisujemy jesteśmy zobowiązani odsprzedać auto klientowi, a klient ma obowiązek je od nas odkupić.
    3. Licytujemy auto-jeśli nie uda się nam wygrać szukamy kolejnego pojazdu.
    4. Jeżeli wygramy licytację samochodu, aukcja daje nam 1-2 dni by dokonać wpłaty. Najpewniej będzie,  jeśli puszczą Państwo przelew ekspresowy bezpośrednio do Kanady ,następnego dnia od wygranej do godziny 12 w południe. Mamy wtedy 100% pewności, że pieniądze dotrą jeszcze tego samego dnia.Za nie opłacenie auta w terminie, aukcja naliczy nam kary, które mogą skutkować zablokowaniem konta. Każdy dzień opóźnienia to dodatkowych kilkadziesiąt dolarów.
    5. Czas na odbiór samochodu z aukcji zwykle wynosi od 3 do 5 dni ,więc niezwłocznie po wygranej szukamy transportu do portu.
    6. Po odnotowaniu wpłaty na koncie, kupiony samochód w Kanadzie  zostaje przetransportowany z miejsca zakupu do portu(najbardziej korzystna sytuacja ma miejsce wtedy, kiedy lokalizacja, w której znajduje się kupowane auto nie jest zbytnio oddalona od portu).Następnie zostaje zapakowany do kontenera i wysłany do portu przeznaczenia.Wbrew pozorom, bardziej opłaca się zamówić transport do portu niemieckiego, niż do Gdyni.W niemieckich portach obowiązuje niższa stawka podatku VAT. Jest to 19% zamiast 23% wartości pojazdu.W tym czasie będą Państwo  otrzymywać informację z postępami w transporcie. System będzie na bieżąco informował, gdzie jest Wasz pojazd. Dostaniecie zdjęcia z portu i dokładne daty wypłynięcia statku do Europy.
    7. W porcie Europejskim agencja załatwi wszelkie formalności z cleniem auta. Jedyna rzecz jaką będą musieli Państwo wykonać, to podpisać wysłane przez nas pełnomocnictwa. Firma spedycyjna dokona odprawy celnej samochodu. Faktura za należności celne i opłaty spedycyjne, zostanie wysłana do Państwa pocztą elektroniczną i na jej podstawie dokonają Państwo przelewu .Oryginały wszystkich dokumentów otrzymają Państwo wraz z pojazdem.
    8. Resztę rozliczają Państwo przy odbiorze (prowizję brokera i obsługę formalnoprawną, wysyłkę dokumentów transport lądowy z portalu aukcyjnego do portu, transport morski z Kanady do Europy, transport lądowy z Europy do Polski , naszą prowizję (która wynosi 2000 zł netto przy aucie do 10 tysięcy USD lub 3000 zł powyżej 10 tysięcy USD),rozładunek .

    9.Po przyjeździe pojazdu z portu do Polski, aby zarejestrować pojazd wymagane jest opłacenie akcyzy od samochodu sprowadzanego z zagranicy (aktualna stawka akcyzy to 3,1% wartości pojazdu w przypadku, jeśli auto ma silnik o pojemności do 2000 cm3,18,6% wartości pojazdu w przypadku, jeśli auto ma silnik o pojemności powyżej 2000 cm3.Wartość pojazdu ustalana jest przez Urząd Celny/Skarbowy lub według opinii rzeczoznawcy.Dokonanie tłumaczeń dokumentów tj. certyfikatu, faktury oraz odprawy celnej.Przeprowadzenie szczegółowego badania technicznego na stacji diagnostycznej.Ręczymy, że sprowadzane przez nas samochody da się zarejestrować w Polsce.Jesteśmy do Państwa dyspozycji do końca realizacji zlecenia i służymy pomocą przy rejestracji pojazdu.

    CO SKŁADA SIĘ NA KOSZT SPROWADZENIA POJAZDU?

    Koszty przedstawione w wycenie

    1. Koszt samochodu
    2. Prowizja portalu aukcyjnego
    3. Prowizja brokera,obsługa formalnoprawna
    4. Transport lądowy z portalu aukcyjnego do portu
    5. Transport morski z Kanady do Europy

    6.Transort lądowy z Europy do Polski

    1. Nasza prowizja
    2. Koszty portowe, odprawa celna, cło i VAT, rozładowanie
    3. Transport w wybrane miejsce w Polsce,

    Koszty nie uwzględniane w wycenie:

    1. Tłumaczenia
    2. Akcyza
    3. Opinia rzeczoznawcy
    4. Koszty naprawy

    Największymi i zarazem bardzo korzystnymi źródłami pozyskania auta z Kanady są portale:

    • Impact Canada
    • SGI Canada

    Dodatkowo, warto śledzić także oferty publikowane na serwisach:

    • IAAI
    • COPART
    • AUTO EXCHANGE
    • SALVAGE NOW
    • STARK AUTO SALES

    Na każdym etapie służymy naszym Klientom fachową pomocą. Wylicytujemy, odprawimy, dostarczymy . Zajmiemy się wszelkimi formalnościami celnymi.Przed zalicytowaniem przedstawiamy szczegółową wycenę kosztów "pod dom", która nie posiada żadnych ukrytych kosztów.

    Czas realizacji zlecenia to od 5 do 7 tygodni. Czas ten Liczony jest od momentu otrzymania przez nas potwierdzenia o wygraniu aukcji.

    Kupujący otrzymuje zwrot podatku za zakupiony w Kanadzie pojazd. Podatek zwracamy podczas odbioru pojazdu. (Prowizje za zwrot podatku przedstawia poniższa tabela)

    Zwrot podatku od zakupionego pojazdu

    Handlarz osoba licytująca dużo pojazdów

     Zakup do 5000 CAD

    75 USD

     Zakup od 5001 do 10000 CAD

    150 USD

     Zakup od 10001 do 30000 CAD

    250 USD

     Zakup od 30001 do 40000 CAD

    300 USD

     Zakup od 40001 do 50000 CAD

    350 USD

     Zakup od 50001 do 60000 CAD

    400 USD

    Przy zakupie pojazdu o 10000 CAD droższego zwrot podatku będzie droższy o 50 USD

    Umowy WKP i ZKP

    Umowa WKP: Umowa polegająca na bieżącym rozliczaniu się z każdego etapu od zakupu po dostawę pod dom
    Umowa ZKP: Umowa polegająca na rozliczeniu całych kosztów po dostawie do domu ( Firma pośrednicząca w imporcie finansuje całość kosztów a rozliczenie następuje po dostarczeniu pod dom)

    - Prowizja od wylicytowanej min 2000 PLN netto + VAT (umowa WKP)
    -(kaucja zwrotna 10% od ustalonej kwoty licytacji min 1000 USD - umowa WKP)
    - 6% od kwoty wylicytowanej min 3000 PLN netto + VAT (umowa ZKP)
    - (kaucja zwrotna 30% od ustalonej kwoty licytacji min 2000 USD - umowa ZKP)
    Ubezpieczenie w transporcie morskim 2% dobrowolne dla WKP, obowiązkowe dla ZKP)

    Z każdym rokiem cieszymy się coraz większym zaufaniem wśród rosnącej liczby zadowolonych klientów.

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących procedury zakupu pojazdu z Kanady skontaktuj się z nami, odpowiemy na każde pytania i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Zapraszamy do stałej współpracy .

    Informacje dodatkowe

    - Dodatkowo proponujemy dla naszych klientów, którzy chcieli by zakupić uszkodzone pojazdy typu ATV, UTV i WATERCRAFT kompleksowe naprawy i rejestracje
    - opcje zapłaty za zakupione pojazdy przy odbiorze
    - pomoc w wyszukaniu pod zamówienie pojazdów lub maszyn
    - pomoc w sprawdzaniu historii i legalności pochodzenia (carfax lub Auto DNA)
    - bezpieczny transport z placu firmy aukcyjnej do naszego placu w New Jersey, Montrealu
    - wykonanie kompleksowej dokumentacji zdjęciowej na całym etapie transportu
    - kompleksowe przygotowanie dokumentacji i zgłoszenie do odprawy celnej
    - załadunek pojazdu do kontenera lub opcji RO-RO i dostarczenia na statek MSC
    - na życzenie wykup dodatkowego ubezpieczenia na transport morski
    - wykonanie rozładunku w porcie docelowym w Bremerhaven (Niemcy) lub Holandii
    - przygotowanie kompleksowej dokumentacji i zgłoszenia do odprawy celnej
    - dokonanie płatności celno podatkowej
    - dostarczenie z portu pojazdu lub maszyny do wskazanego miejsca przez klienta
    - zgłoszenie do podatku akcyzowego ( jeżeli to możliwe )
    - posiadamy salon sprzedamy dostępny dla naszych klientów, pomagamy również w sprzedaży pojazdów zakupionych za naszym pośrednictwem

     

     

© 2019 DealerATV.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone